لباس زير زنانه با كيفيت و قيمت مناسب لباس زير زنانه با كيفيت و قيمت مناسب .

لباس زير زنانه با كيفيت و قيمت مناسب

انواع شورت زنانه با اسم آنها

انوع شورت زنانه

متريال ، كيفيت و رنگ مهمترين نكاتي است كه بايد هنگام خريد شورت زنانه مورد توجه قرار دهيد. مواد خوب شلوارك و كيفيت بالاي آن نقش تعيين كننده اي در سلامت پوست و دستگاه تناسلي ما دارد. بهترين ماده براي شلوارك زنانه شلواركي است كه از پارچه پنبه اي ساخته شده باشد و از هيچ نوع پلاستيك يا الياف ديگري استفاده نكند.

شورت زنانه انواع مختلفي دارد كه برخي از آنها به شرح زير است:

1- شورت كلاسيك

شورت زنانه كلاسيك كه به آن "Granny Panties" نيز گفته مي شود ، قديمي ترين و راحت ترين مدل شلوارك زنانه با فاق بلند و پوشش عالي است. از طرح اين شلوارك ها علاوه بر شلوارك هاي روزمره ، در انواع شلوارك هاي مدرن نيز استفاده مي شود.


شلوارك كلاسيك دقيقاً همان چيزي است كه شما در بسته هاي مختلف خريداري مي كنيد و با هر لباسي مي پوشيد. اين مدل شلوارك زنانه فقط با لباسهاي ظريف و تنگ كه خط كوتاه را نشان مي دهد قابل استفاده نيست.

مناسب پوشيدن:خريد شورت زنانه كلاسيك يكي از بهترين گزينه ها براي پوشيدن روزمره است ، به شرطي كه لباس تنگ خطوط شورت را نشان ندهد.
در دوران قاعدگي: اين شورت ها در روزهاي سخت قاعدگي بهترين گزينه هستند.

شورت زنانه نيلاتن


برچسب: خريد شورت زنانه، انواع شورت زنانه، خريد شورت لامبادا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۶:۱۲ توسط:ثنا محمدي موضوع: نظرات (0)

نكاتي در مورد شستن لباس زير

نكات شستن لباس زير و رعايت آنها تاثير بسزايي در ارتقا سلامت و بهداشت بانوان دارد. لباس زير يكي از مهمترين لباسهاي فرد است و بايد تميز و كاملاً تميز شود. اگر لباس زير شما با دقت شسته نشود ، مي تواند خطرات زيادي از جمله عفونت را به همراه داشته باشد. براي جلوگيري از انتقال بيماري ها و عفونت ها از طريق لباس زير به شما ، بايد نكاتي را هنگام شستن اين لباس ها رعايت كنيد.

نكات بهداشتي و ضروري شستن انواع شورت زنانه

  • هميشه قبل از اولين استفاده انواع شورت زنانه توري و ساير شورت هاي لامبادا را خوب بشوييد ، زيرا انتقال ويروس ، قارچ يا باكتري قبل و در طول مسيري كه لباس به شما مي رسد ممكن است باعث آلودگي پارچه و حساسيت پوست شما شود. اين جمله را هميشه بخاطر بسپاريد؛ پيشگيري بهتر از درمان است!
    اگر لباس از نخ ساخته شده باشد ، مي توانيد آن را در دماي بالاي حدود 80 تا 90 درجه سانتيگراد بشوييد ، اما بيشتر الياف شيميايي شكل اوليه و حالت الاستيك خود را در اين دما از دست مي دهند ، بنابراين بهتر است اين لباس ها را براي اولين بار بپوشيد زمان در 40 تا 50 درجه درجه شستشو.

          شورت زنانه


  • نكته ديگر اين است كه قبل از شستشو لباس زير را از ساير لباس ها جدا كنيد و لباس هاي زير از هر گروه سني و جنسي را جداگانه در ماشين لباسشويي قرار دهيد. بعد از شستشو بهتر است آنها را در معرض آفتاب خشك كنيد. در صورت امكان قسمت مياني را نيز اتو كنيد.
  • نكته مهم ديگري كه بايد به آن توجه شود اين است كه ما اغلب با مواردي روبرو مي شويم كه كودكان آلوده مي شوند و متوجه مي شوند لباس كودكان به همراه لباس هاي ديگر شسته شده است. والدين عزيز توصيه مي شود لباس كودكان چه دختر و چه پسر جداگانه شسته شود.

    و به خصوص لباس زير آنها بايد جداگانه و به تنهايي شسته شود. زيرا شستن لباس كودكان و همچنين لباس زير آنها به همراه لباس بزرگسالان ممكن است باعث انتقال ميكروب شود. بنابراين به اين موضوع توجه كنيد و حتما لباس هاي آنها را جداگانه بشوييد.

 


برچسب: ناكت شستن لباس زير، شورت زنانه، خريد لباس زير ارزان، خريد لباس زير آنلاين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۴:۲۲ توسط:ثنا محمدي موضوع: نظرات (0)

مروري بر سير تغييرات سوتين يا كرست

تاريخچه كرست

امروزه پوشيدن كرست يا "سوتين" بسيار رايج است كه شايد هرگز فكر نكرده باشيد كه اولين كرست ساخته شده است. يا آنچه با گذشت زمان تغيير كرده است. تاريخچه پيدايش و تكامل كرست داستان جالبي است.

باور كنيد يا نكنيد ، 2500 سال قبل از ميلاد مسيح ، زنان جنگجو از مينوآ ، در جزيره كرت در يونان ، لباس كرست مانند پوشيدند كه سينه ها را بالا مي برد و آنها را در معرض ديد قرار مي داد.
اولين سوتين پانصد سال بعد ساخته شد. اين لباس از جلو و تا كمر باز بود و سينه ها را نمي پوشاند. بندهاي نازك چرمي دور كمر بسته مي شد تا پستانها گرد شود.

از 450 الف. تا سال 285 د. ج. ، يوناني ها از سوتيني استفاده كردند كه روي سينه بسته شده بود اما آنها را نمي پوشاند. از آنجايي كه در آن زمان استفاده از سوتين ممنوع بود ، زنان از نوارهايي از پارچه نازك استفاده مي كردند كه به دور پستانهايشان بسته مي شد تا هنگام راه رفتن حركت نكنند. زنان رومي همان سوتين يوناني ها را گرفتند اما نام خود را تغيير دادند. آنها دو نوع كرست داشتند ، يكي براي جلوگيري از رشد سينه و استفاده از آن توسط دختران ، و ديگري براي پوشاندن سينه هاي بزرگ.در قرن سيزدهم ، زنان لباس زير كوتاه مي پوشيدند كه سينه ها را صاف مي كرد. كمربند دامن ها را نيز از بالاي كمر بلند كرده اند تا معده حجيم به نظر برسد و سينه ها جلب توجه نكنند. در قرن سيزدهم ، براي اولين بار ، در ويترين مغازه تمساح نوشتند: "بزرگترين را بپوشانيد ، كوچكترين را بگيريد و بندها را محكم كنيد".

         

در ابتدا كرست ها در اروپا بيشتر رايج بود ، اما در اواخر قرن 19 و اوايل قرن 20 ، به تدريج سوتين جاي آنها را گرفت (سوتين به معني سوتين و سينه بند به معني گلو). دور گردن بسته مي شود. در زمان هاي قديم ، فارسي زبانان در ايران آن را حاشيه مشك مي ناميدند ، زيرا داراي دو بالش كوچك بود كه زير سينه ها نگه داشته مي شد و چون مشك در آن قرار داده مي شد تا بوي خوبي داشته باشد ، پسوند "مشك" داشت.

در 12 فوريه 1914 ، يك جوان نيويوركي به نام مري فلپس جيكوب "سوتين پشت باز" را به شكل فعلي براي ثبت به اداره ثبت اختراعات ايالات متحده ارائه داد.

انواع سوتين يا كرست

سوتين ها انواع مختلفي دارند كه بر اساس شكل ، پارچه و ... در انواع مختلف طبقه بندي مي شوند ، به عنوان مثال ، برخي سوتين ها بندهاي بي رنگي دارند كه در صورت پوشيدن لباس خط گردن براي تعريف بندها ، از آنها استفاده مي شود. نبودن برخي از فنجان هاي سوتين داراي اسفنج هستند كه توسط زناني كه مي خواهند پستانهايشان بزرگتر باشد استفاده مي شود. به اين سوتين ها اسفنجي يا ابري گفته مي شود. علاوه بر اين ، برخي از سوتين ها از پارچه هاي ظريف مانند توري و انواع رنگ هاي جذاب ساخته مي شوند كه در گروه سوتين مد قرار مي گيرند. نوع ديگر اين لباس زير اين است كه از دو قسمت تشكيل شده است ، يعني مواد كرست و رنگ آن.

با توجه به اينكه بخشي از لباس زنانه به گونه اي طراحي شده است كه پستانك كاملاً نمايان است ، بنابراين چسبي ساخته مي شود كه بالاي پستانك به پستان متصل مي شود و ديگر نيازي به بستن سوتين نيست ، البته استفاده طولاني مدت از اين چسب براي خانم ها صدمه مي زند و بايد مدت زمان محدودي استفاده شود. همچنين برخي سوتين ها براي بهبود ظاهر سينه ها داراي چشمه هايي در پايين پستانها هستند.به اين نوع سوتين سوتين فنري گفته مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۷:۳۱ توسط:ثنا محمدي موضوع: نظرات (0)