لباس زير زنانه با كيفيت و قيمت مناسب لباس زير زنانه با كيفيت و قيمت مناسب .

لباس زير زنانه با كيفيت و قيمت مناسب

لباس زير مناسب چه ويژگي هايي دارد؟

اكنون كه از اندازه مناسبي برخوردار هستيد ، مي توانيد به ساير ويژگي هاي لباس زير موجود در بازار نگاهي بيندازيد و در نهايت بهترين و مناسب ترين لباس زير را از گزينه هاي بيشمار موجود دريافت كنيد. فراتر از مسئله اندازه مناسب و مدل مورد نظر ، در انتخاب لباس زير مناسب ، چندين موضوع مهم ديگر بايد مورد توجه قرار گيرد. اين موضوعات به شرح زير است:

الاستيك لباس زير بايد كش باشد
يكي از مهمترين ويژگي هاي راحتي لباس زير ، بند كمر آن است. لباس زير مناسب است كه ، صرف نظر از مدل كلي ، كشش آن الاستيك است. بانداژهاي خيلي ضخيم از روي لباس ها رد مي شوند. علاوه بر اين ، بيشتر اين مدل ها باعث غلتيدن لباس روي بدن مي شوند. همچنين ، نوارهاي الاستيك ضخيم و معمولي كمي گرم تر از نوارهاي الاستيك الاستيك هستند. نوارهاي الاستيك الاستيك باعث مي شود لباس زير بهتر روي بدن قرار بگيرد. به همين دليل ، هنگام خريد لباس زير در بين مدل هاي موجود ، بهتر است به دنبال مدل هايي بگرديد كه كش آن پهن و اصطلاحاً كش باشد. سيلندرهاي ساخته شده از نايلون ، ليكا يا اسپندكس بهترين حالت كشساني را دارند.

قسمت كمر لباس زير نبايد گلدوزي شود
بهتر است لباس زير را انتخاب كنيد كه در ناحيه ران گلدوزي نشده باشد. البته قطعاً لازم است كه اين قطعات گلدوزي شود. اما لباس هاي زير كه روي ران ها گلدوزي شده احتمال تعريق را افزايش مي دهد. هنگام عبور از روي پوست ران. همچنين بيشتر لباسهاي زير با اين فرم روي بدن مي غلتند كه احساس بسيار ناخوشايندي ايجاد مي كند. علاوه بر اين ، در اين مدل لباس زير ، از آنجا كه اندازه لباس كمي از اندازه واقعي آن كوچكتر است ، احتمال سايش پوست در كشاله ران را افزايش مي دهند.

لباس زير بايد از نخ پنبه اي ساخته شود

اين را به عنوان يك قانون نانوشته بپذيريد. پنبه سلطان رابطه جنسي در لباس زير است. لباس زير بايد راحت باشد تا باعث گرم شدن بدن ، شستشوي سريع ، خشك شدن سريع و كامل ، ايجاد اصطكاك و خارش در بدن ، عبور هوا از ناحيه تناسلي بدن و ايجاد نشود. بدن را به دليل ترشحات خشك نگه داريد. اگر واژن داريد ، بايد از نخ پنبه اي ساخته شود.

از لباس زير تنگ خودداري كنيد
وقتي دقيقاً مي دانيد اندازه شما چيست ، به چه دليلي بايد لباس زير تنگ بخريد؟ شما اين لباس را شب و روز مي پوشيد. بنابراين بهتر است اندازه آن را با دقت انتخاب كنيد تا در طول روز و در هنگام انجام فعاليت هاي عادي عرق زيادي نداشته باشيد. عوارض لباس زير تنگ علاوه بر ايجاد مشكلات پزشكي منجر به بيرون زدگي قسمت هاي مختلف بدن مي شود.

همچنين شما را مجبور به مقابله با اصطكاك و تحريك در تمام طول روز مي كند. در حالي كه لباس زير تنگ به پوست اجازه نفس نمي كشد و منجر به تعريق بيش از حد مي شود. لباس زير كه وقتي روي بدن شما قرار مي گيرد لباس زير محكم است.

براي رانهاي پهن ، بالشتك مناسب نيست
اگر فرم بدن شما به گونه اي است كه رانهاي پهن داريد ، لباس زير padar به هيچ وجه مناسب شما نيست. شورت هاي پانتر خطر سايش پوست در ناحيه كشاله ران را افزايش مي دهد. در نتيجه ، عمر لباس زير كاهش مي يابد ، و خوردگي و سايش در بدن افزايش مي يابد.

براي شكم هاي بزرگ ، لباس زير فاق كوتاه مناسب نيست
اگر فرم بدن شما به اصطلاح سيب شكل است ، به اين معني كه شكمتان جلو و بزرگ است ، بهتر است در ميان لباس هاي زير موجود در بازار به دنبال مدل هايي باشيد كه فاق بلند داشته باشند. لباس زير فاق كوتاه و كمربند زير شكم براي بدن مناسب نيست. اين عدم تطابق به دليل برجستگي قسمت هاي بدن و همچنين فشاري است كه الاستيك لباس زير به پايين شكم شما ايجاد مي كند. انتخاب لباس زير كه فاق بلند باشد به شما كمك مي كند تا شكم خود را جمع كرده و در نهايت راحت تر شلوار بپوشيد.

لباس زير فانتزي براي استفاده منظم مناسب نيست
البته ممكن است لباس زير فانتزي به دليل ظاهر جذابش دوست داشته باشيد. بدون شك بد نيست چندين لباس زير از اين قبيل در كشوي خود داشته باشيد. همچنين استفاده از چنين لباس زير در موارد خاص قطعاً توصيه مي شود. اما براي داشتن اندامي سالم بهتر است در ميان لباس زيرهاي نخي با دوخت ساده به دنبال مدل مورد نظر براي مصرف روزانه خود باشيد.

به كيفيت رنگ پارچه لباس زير توجه كنيد
همانطور كه پارچه لباس زير بايد از كيفيت خوبي برخوردار باشد ، رنگ آن نيز بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشد. برخي از لباسهاي زير با رنگهاي شيميايي و غير بهداشتي رنگ مي شوند. توجه داشته باشيد كه ممكن است پوست بدن در برابر اين رنگها واكنش خوبي نشان ندهد و مشكلاتي داشته باشد. بنابراين براي خريد لباس زير مناسب كيفيت پارچه را در نظر بگيريد.

عوارض لباس زير تنگ روي بدن چيست؟

همانطور كه قبلاً اشاره كرديم ، اگرچه لباس زير قابل مشاهده نيست ، اما مراقبتي كه بايد هنگام خريد آن داشته باشيم كمتر از لباس خارجي نيست. يكي از مواردي كه هنگام خريد لباس زير بايد به آن توجه كرد ، راحتي و سفت بودن آن است.

لباس زير تماس مداوم و طولاني با يكي از حساس ترين نقاط بدن دارد. بنابراين ، اندازه آن بايد دقيق باشد. يعني پوشيدن آن نبايد باعث ايجاد فشار در عروق ناحيه تناسلي شود. در اين حالت تعريق زياد ، خارش ، سوزش و بروز آلرژي و بثورات پوستي اولين و ساده ترين عوارض لباس زير تنگ براي بدن خواهد بود.

يكي از عوارض لباس زير تنگ براي بدن احساس نفخ و فشار شديد در روده است. گاهي اوقات درد در روده ها با مشكلات گوارشي همراه است. همچنين ، افراد مبتلا به دستگاه گوارش حساس ، علي رغم پوشيدن لباس زير تنگ ، بيشتر به ريفلاكس معده و مري مبتلا مي شوند.

به همين دليل به اين افراد توصيه مي شود علاوه بر پوشيدن لباس زير تنگ و انتخاب لباس زير مناسب ، كمربندهاي خود را زياد سفت نكنند. علاوه بر مشكلات فوق ، عوارض جانبي لباس زير تنگ در زنان افزايش خطر ابتلا به عفونت هاي دستگاه تناسلي است. همچنين ، كهير خاصي به نام كهير تحت فشار ، كه به دليل فشار زياد در ناحيه خاصي از بدن ايجاد مي شود ، از عوارض جانبي پوشيدن لباس زير تنگ در خانم ها است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۲:۲۸ توسط:ثنا محمدي موضوع: نظرات (0)

سوتين زنانه - راهنماي نهايي

اولين كاري كه هنگام بازگشت به خانه انجام مي دهيد چيست؟ از بين بردن سوتين خود در اسرع وقت براي بسياري از خانم ها يك سناريوي آشنا است. اين يك احساس رهايي بخشي است كه لحظه اي و آهي فوري دنبال مي كند و پايان يك روز طولاني را رقم مي زند. بله ، كرديد - اكنون خاموش است.

اما وقتي به اين فكر مي كنيد كه چرا دوست نداريد روزانه سوتين بپوشيد ، دلايل اصلي ليست شما چيست؟ براي بسياري ، اتفاق نظر بر اين است كه زير سيم احساس محدوديت و ناراحتي مي كند ، به خصوص پس از 8 ساعت پوشيدن.

ما در حال بازتعريف نحوه تفكر شما در مورد سوتين ها هستيم و سبك هاي فوق العاده نرم ، بدون درز و بي سيم را طراحي كرده ايم كه همچنان پشتيباني مي كند و مي تواند پوشيده شود به همان اندازه كه مي تواند در خانه پوشيده شود ، هر زمان كه بخواهيد. در خانه استراحت كن. از نظر اخلاقي از بامبو رشد يافته ارگانيك ساخته شده است. تفاوت oody را در Ultimate ra Guide ما كشف كنيد.

با سوتين Padded Shaped ملاقات كنيد
ليوان هاي كانتور اين تكيه گاه پايدار را ايجاد مي كنند و در زير هر قسمت از آن كاملاً شكل صاف به شما مي دهند. اين بدان معني است كه شما مي توانيد راحت باشيد و آن را براي پوشيدن روزمره بپوشيد. Pad Pad Shaper Crop ra داراي يك درز دو لايه است كه به شما اعتماد به نفس و پوشش بيشتري مي دهد و در حالي كه يك تنه متمايز و با ظاهري طبيعي ايجاد مي كند ، بالاتر بر روي سينه قرار مي گيرد. نوار كانتور و بندهاي پهن آن پشتيباني نرم را كه مي خواهيد هنگام پوشيدن سوتين داشته باشيد فراهم مي كند.

 

با تكنيك هاي امروزي كه از Shaper Crop آمده است آشنا شويد (كسب كنيد ، آنها را به دست آوريد)
با طراحي بدون علامت و مهر و موم شده ما ، Shaper Crop ra با سهولت به جلو حركت مي كند و احساس راحتي بسيار مي كند. گردن نرم و گرد يك كانتور ايجاد مي كند و شكل طبيعي شما را تقويت مي كند. سوتين Shaper Crop با پوشش كمتري نسبت به ra racked Shaper Crop ، فاقد كوسن و يك لايه پارچه است ، به اين معني كه پوشيدن آن سبك تر است.


چرا بي سيم؟
بي سيم = راحتي. ما در تلاش هستيم تا بنيادي بهتر بسازيم و در راحتي و راحتي شما وسواس داريم. طراحان ما شبانه روزي كار مي كنند تا ابتكاري ترين مواد را براي ايجاد نيازهاي زيبا و نرم روزمره تهيه كنند.

racked Shaper Crop ra و Shaper Crop ra هر دو با دقت طراحي شده اند. ما از شر همه چيزهاي زننده - گيره هاي روي حيله و تزوير ، كليپ ها و سوتين بدون زباله خلاص شده ايم. طراحي بدون درز به معناي عدم اتلاف و برش پارچه است. طراحي يكپارچه و يكپارچه ما به شما امكان مي دهد تا براي اطمينان از راحتي به راحتي حركت و خاموش كنيد. هر دو سوتين از پشتيباني متوسطي برخوردارند - پوشيدن آن در داخل يا خارج از منزل راحت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۹:۱۹ توسط:ثنا محمدي موضوع: نظرات (0)

لباس زير بهداشتي در خانم ها و آقايان

بهداشت لباس زير يكي از شاخه هاي سلامتي است كه بايد براي داشتن بدن سالم به طور جدي مورد توجه قرار گيرد. لباس زير زنانه و مردانه ارتباط نزديكي با اعضاي مهم بدن دارد ، بنابراين اگر ميكروب هاي توليد شده در آن به خوبي از بين نرود و از بين نرود ، مي توانند ناقل بيماري هاي مختلف باشند. به اين دليل كه لباس زير با دستگاه تناسلي ارتباط نزديك دارد ، بيماري مي تواند از يك شخص به يك شريك جنسي و همسرش منتقل شود.

شلوارك شست
لباس زير قديمي را دور بريزيد
استفاده از لباس زير قديمي ممنوع است
بايد بدانيد كه حتي اگر از بهترين روش ها براي ضدعفوني لباس زير استفاده كنيد ، بازهم مقدار زيادي باكتري و ميكروب در لباس زير باقي مي ماند. لباس زير ممكن است از نظر چشم بسيار سالم و تميز به نظر برسد ، اما شما براي حفظ بهداشت و جلوگيري از بيماري هاي مختلف موظف هستيد هر 10 تا 12 ماه لباس زير را عوض كنيد. بنابراين اين واقعيت كه من لباس زيرم را با بهترين مواد ضد عفوني مي كنم و سپس آن را با آهن داغ خشك مي كنم ، مي تواند ناقلين بيماري را در كوتاه مدت از بين ببرد ، اما در طولاني مدت اين امكان وجود ندارد و شما بايد لباس زير بپوشيد. دور انداختن

شستن لباس با سركه
فرقي نمي كند لباس زير زنانه باشد ، بهداشت آن بايد رعايت شود
بهداشت لباس زير زنانه و مردانه ندارد
برخي ممكن است به اشتباه تصور كنند كه از آنجا كه واژن زن دائماً ترشحات زنانه خاصي دارد ، لباس زير نياز به شستشوي ويژه دارد. اما نبايد فراموش كرد كه سيستم توليد مثل مردان نيز مي تواند توسط ميكروب ها و باكتري ها آلوده شده و باعث بيماري هاي مختلف شود. بنابراين ، مانند لباس زير زنانه ، لباس زير مردانه بايد به خوبي ضد عفوني شود و ظرف 10 تا 12 ماه جايگزين شود. سلامتي اصلا جنسيت نيست. فراموش نكنيد كه علت بيماريهاي مقاربتي را نمي توان تنها بر اساس باورهاي غلط به زنان نسبت داد. بايد بدانيد كه مردان همچنين مي توانند در ناحيه ناحيه عانه دچار عفونت شوند و در صورت عدم درمان و درمان مي توانند اين بيماري را به شريك جنسي و همسر خود منتقل كنند.

شورت را با جوش شيرين بشوييد
لباس زير بايد به خوبي ضد عفوني شود زيرا در جهت ترشحات واژن است

بهترين ضدعفوني كننده لباس
شورت نخي بهتر است يا شورت گياهي
مطلب پيشنهادي: عوارض ناشي از نپوشيدن لباس زير

چند نكته مهم درباره پوشيدن لباس زير
لباس زير تنگ نپوشيد
لباس زير تنگ نپوشيد. اين نكته بسيار مهم را به دقت مورد توجه قرار دهيد. لباس زير تنگ باعث سايش بدن و ايجاد سوزش در ناحيه مذكور مي شود. همچنين اين جور لباس هاي تنگ ترشحات را در دهانه واژن نگه داشته و باعث ايجاد عفونت مي شود.

شورت نخي بهترين انتخاب است
نكته اي كه همه ما به خوبي مي دانيم و بارها و بارها شنيده ايم اين است كه بهترين پارچه هاي لباس زير زنانه و مردانه پارچه هايي است كه از نخ بافته مي شود. اما چرا؟ آيا واقعاً دليل اين امر را مي دانيد؟ دو دليل كاملاً واضح و ساده وجود دارد كه باعث مي شود شلوارك پنبه اي گزينه مناسبي براي خانم ها و آقايان باشد: 1- پارچه هاي نخي يك جاذب عالي است. 2- پارچه هاي نخي سوراخ باز براي عبور هوا دارند. اين دو عامل در كاهش بيماري هاي عفوني بسيار مهم است ، به طوري كه همه افراد توصيه مي كنند لباس زير پنبه اي استفاده كنند. پارچه هاي ديگر كه از الياف و پلاستيك ساخته شده اند ، متأسفانه علاوه بر اينكه قيمت بالايي دارند ، هيچ يك از دو مزيت ذكر شده در بالا را ندارند. بنابراين در انتخاب لباس زير هميشه نمي توانيد فريب قيمت را بخوريد. لباس زير نخي ارزان قيمت مي تواند انتخاب هاي بهتري براي شما باشد.

هنگام خواب از لباس زير استفاده نكنيد
به ياد داشته باشيد كه هنگام خواب لباس زير خود را درآوريد تا هوا به خوبي از بدن عبور كند. البته اگر نمي توانيد و راحت نيستيد ، مي توانيد لباس زير خود را درآوريد و لباس خواب گشاد بپوشيد.

هنگام ورزش از لباس زير استفاده نكنيد
هنگام ورزش يا به هيچ وجه لباس زير نپوشيد يا لباس هايي را كه گشاد و عرق را جذب مي كند بپوشيد تا از عفونت در ناحيه تناسلي شما جلوگيري كند. رطوبت يك عامل بيماري زا است ، بنابراين لباس هايي بپوشيد كه رطوبت را جذب مي كند.

شورت را بشوييد
لباس هاي زير را با لباس هاي ديگر در ماشين نگذاريد
نحوه شستن لباس زير
براي شستن لباس زير ، هرگز اين لباس ظريف را با ساير لباسهاي خود و ساير اعضاي خانواده در ماشين لباسشويي قرار ندهيد. اين امر دو دليل عمده دارد: 1- لباس زير بسيار حساس است و بايد با مايع مخصوص براي مدت زمان محدود و با آب ولرم شسته شود ، كه در صورت مخلوط كردن اين لباس با لباس ديگر امكان پذير نيست. 2- ميكروب هايي كه در لباس زير شخصي هر شخص وجود دارد به ساير لباس ها و در فضاي اتومبيل پخش مي شود. بهترين راه شستن لباس زير با دست و مايع مخصوص است. اما اگر اين كار براي شما امكان پذير نيست ، لباس زير را در يك شبكه مخصوص قرار دهيد و مايع مخصوص را به تنهايي درون ماشين بريزيد. زمان شستشو را كوتاه كرده و در نهايت آن را روي 20 دقيقه تنظيم كنيد. همچنين ماشين لباسشويي را روي سطح ملايم قرار دهيد تا لباس زير آسيب نبيند و خوب شسته شود.

در ماشين لباسشويي از سبدهاي لباس زير استفاده كنيد
لباس هاي زير را به موقع عوض كنيد
تغيير لباس زير ربطي به استحمام ندارد. بنابراين به ياد داشته باشيد كه هرگز تغيير لباس زير را تا زمان دستشويي رفتن به تعويق نيندازيد. تعويض لباس معمولاً به دو نكته بستگي دارد: ميزان ترشح و عرق در ناحيه شرمگاه. با توجه به اين دو عامل تغيير لباس زير مي تواند از 3 بار در روز تا هر دو روز يك بار متفاوت باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۴:۲۳ توسط:ثنا محمدي موضوع: نظرات (0)

لباس مخصوص چيست؟ معني لباس زنانه

لباس هاي زنانه و مردانه را لباس فانتزي و سفارشي مي نامند. لباس به معناي شخصي سازي يا تعريف سبك خاصي است. لباس مي تواند بيانگر: يك شغل ، مليت ، قوميت ، حرفه ، فعاليت يا و باشد و در بازارهاي مختلف از لباس هاي رسمي و عروسي گرفته تا لباس زير و لباس خواب به عنوان يك طرح سفارشي در دسترس است و توليد مي شود.

لباس زير سفارشي
دامنه لباس: برخي از افراد دوست دارند نام خاصي روي لباس هايشان چاپ شود ، بعضي از افراد دوست دارند نام خودشان يا نوشته سفارشي خودشان روي لباس حك شود. برخي از افراد مي خواهند نمونه اي از لباس هاي سوپرمن يا بتمن داشته باشند ، در حالي كه ديگران مي خواهند همه لباس هاي آنها مطابق سليقه و طرح آنها ساخته شود. از طرف ديگر ، به عنوان مثال ، لباس خواب پرستاري يا پليس نوعي لباس فانتزي و سفارشي است كه مي تواند شغل يا علايق فرد را بيان كند.

براي مشاهده و خواندن مطالب مشابه ، روي پيوندهاي زير كليك كنيد
1- لباس پرستار
2- لباس خرگوش
3- لباس لاتكس زنانه
4- كت و شلوار مردانه

لباس خواب لباس پرستاري
شورت فانتزي سفارشي
لباس چيست؟
براي خريد انواع لباس هاي زنانه بر روي نام فروشگاه nilatan كليك كنيد.

خريد انواع لباس زنانه:
اگر قصد خريد لباس زنانه را داريد و اگرچه مي خواهيد با اين تن پوش بيشتر آشنا شويد ، مي توانيد به فروشگاه ما نيز مراجعه كنيد. در ادامه ، محصولات ارائه شده توسط فروشگاه لباس نيلاتن را بررسي خواهيم كرد. براي ورود به فروشگاه ، روي پيوندهاي پرونده كليك كنيد. روي نظر خود كليك كنيد تا وارد صفحه محصول شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۰:۲۷ توسط:ثنا محمدي موضوع: نظرات (0)