لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب .

لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب

لباس زیر بهداشتی در خانم ها و آقایان

بهداشت لباس زیر یکی از شاخه های سلامتی است که باید برای داشتن بدن سالم به طور جدی مورد توجه قرار گیرد. لباس زیر زنانه و مردانه ارتباط نزدیکی با اعضای مهم بدن دارد ، بنابراین اگر میکروب های تولید شده در آن به خوبی از بین نرود و از بین نرود ، می توانند ناقل بیماری های مختلف باشند. به این دلیل که لباس زیر با دستگاه تناسلی ارتباط نزدیک دارد ، بیماری می تواند از یک شخص به یک شریک جنسی و همسرش منتقل شود.

شلوارک شست
لباس زیر قدیمی را دور بریزید
استفاده از لباس زیر قدیمی ممنوع است
باید بدانید که حتی اگر از بهترین روش ها برای ضدعفونی لباس زیر استفاده کنید ، بازهم مقدار زیادی باکتری و میکروب در لباس زیر باقی می ماند. لباس زیر ممکن است از نظر چشم بسیار سالم و تمیز به نظر برسد ، اما شما برای حفظ بهداشت و جلوگیری از بیماری های مختلف موظف هستید هر 10 تا 12 ماه لباس زیر را عوض کنید. بنابراین این واقعیت که من لباس زیرم را با بهترین مواد ضد عفونی می کنم و سپس آن را با آهن داغ خشک می کنم ، می تواند ناقلین بیماری را در کوتاه مدت از بین ببرد ، اما در طولانی مدت این امکان وجود ندارد و شما باید لباس زیر بپوشید. دور انداختن

شستن لباس با سرکه
فرقی نمی کند لباس زیر زنانه باشد ، بهداشت آن باید رعایت شود
بهداشت لباس زیر زنانه و مردانه ندارد
برخی ممکن است به اشتباه تصور کنند که از آنجا که واژن زن دائماً ترشحات زنانه خاصی دارد ، لباس زیر نیاز به شستشوی ویژه دارد. اما نباید فراموش کرد که سیستم تولید مثل مردان نیز می تواند توسط میکروب ها و باکتری ها آلوده شده و باعث بیماری های مختلف شود. بنابراین ، مانند لباس زیر زنانه ، لباس زیر مردانه باید به خوبی ضد عفونی شود و ظرف 10 تا 12 ماه جایگزین شود. سلامتی اصلا جنسیت نیست. فراموش نکنید که علت بیماریهای مقاربتی را نمی توان تنها بر اساس باورهای غلط به زنان نسبت داد. باید بدانید که مردان همچنین می توانند در ناحیه ناحیه عانه دچار عفونت شوند و در صورت عدم درمان و درمان می توانند این بیماری را به شریک جنسی و همسر خود منتقل کنند.

شورت را با جوش شیرین بشویید
لباس زیر باید به خوبی ضد عفونی شود زیرا در جهت ترشحات واژن است

بهترین ضدعفونی کننده لباس
شورت نخی بهتر است یا شورت گیاهی
مطلب پیشنهادی: عوارض ناشی از نپوشیدن لباس زیر

چند نکته مهم درباره پوشیدن لباس زیر
لباس زیر تنگ نپوشید
لباس زیر تنگ نپوشید. این نکته بسیار مهم را به دقت مورد توجه قرار دهید. لباس زیر تنگ باعث سایش بدن و ایجاد سوزش در ناحیه مذکور می شود. همچنین این جور لباس های تنگ ترشحات را در دهانه واژن نگه داشته و باعث ایجاد عفونت می شود.

شورت نخی بهترین انتخاب است
نکته ای که همه ما به خوبی می دانیم و بارها و بارها شنیده ایم این است که بهترین پارچه های لباس زیر زنانه و مردانه پارچه هایی است که از نخ بافته می شود. اما چرا؟ آیا واقعاً دلیل این امر را می دانید؟ دو دلیل کاملاً واضح و ساده وجود دارد که باعث می شود شلوارک پنبه ای گزینه مناسبی برای خانم ها و آقایان باشد: 1- پارچه های نخی یک جاذب عالی است. 2- پارچه های نخی سوراخ باز برای عبور هوا دارند. این دو عامل در کاهش بیماری های عفونی بسیار مهم است ، به طوری که همه افراد توصیه می کنند لباس زیر پنبه ای استفاده کنند. پارچه های دیگر که از الیاف و پلاستیک ساخته شده اند ، متأسفانه علاوه بر اینکه قیمت بالایی دارند ، هیچ یک از دو مزیت ذکر شده در بالا را ندارند. بنابراین در انتخاب لباس زیر همیشه نمی توانید فریب قیمت را بخورید. لباس زیر نخی ارزان قیمت می تواند انتخاب های بهتری برای شما باشد.

هنگام خواب از لباس زیر استفاده نکنید
به یاد داشته باشید که هنگام خواب لباس زیر خود را درآورید تا هوا به خوبی از بدن عبور کند. البته اگر نمی توانید و راحت نیستید ، می توانید لباس زیر خود را درآورید و لباس خواب گشاد بپوشید.

هنگام ورزش از لباس زیر استفاده نکنید
هنگام ورزش یا به هیچ وجه لباس زیر نپوشید یا لباس هایی را که گشاد و عرق را جذب می کند بپوشید تا از عفونت در ناحیه تناسلی شما جلوگیری کند. رطوبت یک عامل بیماری زا است ، بنابراین لباس هایی بپوشید که رطوبت را جذب می کند.

شورت را بشویید
لباس های زیر را با لباس های دیگر در ماشین نگذارید
نحوه شستن لباس زیر
برای شستن لباس زیر ، هرگز این لباس ظریف را با سایر لباسهای خود و سایر اعضای خانواده در ماشین لباسشویی قرار ندهید. این امر دو دلیل عمده دارد: 1- لباس زیر بسیار حساس است و باید با مایع مخصوص برای مدت زمان محدود و با آب ولرم شسته شود ، که در صورت مخلوط کردن این لباس با لباس دیگر امکان پذیر نیست. 2- میکروب هایی که در لباس زیر شخصی هر شخص وجود دارد به سایر لباس ها و در فضای اتومبیل پخش می شود. بهترین راه شستن لباس زیر با دست و مایع مخصوص است. اما اگر این کار برای شما امکان پذیر نیست ، لباس زیر را در یک شبکه مخصوص قرار دهید و مایع مخصوص را به تنهایی درون ماشین بریزید. زمان شستشو را کوتاه کرده و در نهایت آن را روی 20 دقیقه تنظیم کنید. همچنین ماشین لباسشویی را روی سطح ملایم قرار دهید تا لباس زیر آسیب نبیند و خوب شسته شود.

در ماشین لباسشویی از سبدهای لباس زیر استفاده کنید
لباس های زیر را به موقع عوض کنید
تغییر لباس زیر ربطی به استحمام ندارد. بنابراین به یاد داشته باشید که هرگز تغییر لباس زیر را تا زمان دستشویی رفتن به تعویق نیندازید. تعویض لباس معمولاً به دو نکته بستگی دارد: میزان ترشح و عرق در ناحیه شرمگاه. با توجه به این دو عامل تغییر لباس زیر می تواند از 3 بار در روز تا هر دو روز یک بار متفاوت باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۴:۲۳ توسط:ثنا محمدی موضوع: نظرات (0)