لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب .

لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب

سوتین زنانه - راهنمای نهایی

اولین کاری که هنگام بازگشت به خانه انجام می دهید چیست؟ از بین بردن سوتین خود در اسرع وقت برای بسیاری از خانم ها یک سناریوی آشنا است. این یک احساس رهایی بخشی است که لحظه ای و آهی فوری دنبال می کند و پایان یک روز طولانی را رقم می زند. بله ، کردید - اکنون خاموش است.

اما وقتی به این فکر می کنید که چرا دوست ندارید روزانه سوتین بپوشید ، دلایل اصلی لیست شما چیست؟ برای بسیاری ، اتفاق نظر بر این است که زیر سیم احساس محدودیت و ناراحتی می کند ، به خصوص پس از 8 ساعت پوشیدن.

ما در حال بازتعریف نحوه تفکر شما در مورد سوتین ها هستیم و سبک های فوق العاده نرم ، بدون درز و بی سیم را طراحی کرده ایم که همچنان پشتیبانی می کند و می تواند پوشیده شود به همان اندازه که می تواند در خانه پوشیده شود ، هر زمان که بخواهید. در خانه استراحت کن. از نظر اخلاقی از بامبو رشد یافته ارگانیک ساخته شده است. تفاوت oody را در Ultimate ra Guide ما کشف کنید.

با سوتین Padded Shaped ملاقات کنید
لیوان های کانتور این تکیه گاه پایدار را ایجاد می کنند و در زیر هر قسمت از آن کاملاً شکل صاف به شما می دهند. این بدان معنی است که شما می توانید راحت باشید و آن را برای پوشیدن روزمره بپوشید. Pad Pad Shaper Crop ra دارای یک درز دو لایه است که به شما اعتماد به نفس و پوشش بیشتری می دهد و در حالی که یک تنه متمایز و با ظاهری طبیعی ایجاد می کند ، بالاتر بر روی سینه قرار می گیرد. نوار کانتور و بندهای پهن آن پشتیبانی نرم را که می خواهید هنگام پوشیدن سوتین داشته باشید فراهم می کند.

 

با تکنیک های امروزی که از Shaper Crop آمده است آشنا شوید (کسب کنید ، آنها را به دست آورید)
با طراحی بدون علامت و مهر و موم شده ما ، Shaper Crop ra با سهولت به جلو حرکت می کند و احساس راحتی بسیار می کند. گردن نرم و گرد یک کانتور ایجاد می کند و شکل طبیعی شما را تقویت می کند. سوتین Shaper Crop با پوشش کمتری نسبت به ra racked Shaper Crop ، فاقد کوسن و یک لایه پارچه است ، به این معنی که پوشیدن آن سبک تر است.


چرا بی سیم؟
بی سیم = راحتی. ما در تلاش هستیم تا بنیادی بهتر بسازیم و در راحتی و راحتی شما وسواس داریم. طراحان ما شبانه روزی کار می کنند تا ابتکاری ترین مواد را برای ایجاد نیازهای زیبا و نرم روزمره تهیه کنند.

racked Shaper Crop ra و Shaper Crop ra هر دو با دقت طراحی شده اند. ما از شر همه چیزهای زننده - گیره های روی حیله و تزویر ، کلیپ ها و سوتین بدون زباله خلاص شده ایم. طراحی بدون درز به معنای عدم اتلاف و برش پارچه است. طراحی یکپارچه و یکپارچه ما به شما امکان می دهد تا برای اطمینان از راحتی به راحتی حرکت و خاموش کنید. هر دو سوتین از پشتیبانی متوسطی برخوردارند - پوشیدن آن در داخل یا خارج از منزل راحت است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۹:۱۹ توسط:ثنا محمدی موضوع: نظرات (0)