لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب .

لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب

لباس زیر مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

اکنون که از اندازه مناسبی برخوردار هستید ، می توانید به سایر ویژگی های لباس زیر موجود در بازار نگاهی بیندازید و در نهایت بهترین و مناسب ترین لباس زیر را از گزینه های بیشمار موجود دریافت کنید. فراتر از مسئله اندازه مناسب و مدل مورد نظر ، در انتخاب لباس زیر مناسب ، چندین موضوع مهم دیگر باید مورد توجه قرار گیرد. این موضوعات به شرح زیر است:

الاستیک لباس زیر باید کش باشد
یکی از مهمترین ویژگی های راحتی لباس زیر ، بند کمر آن است. لباس زیر مناسب است که ، صرف نظر از مدل کلی ، کشش آن الاستیک است. بانداژهای خیلی ضخیم از روی لباس ها رد می شوند. علاوه بر این ، بیشتر این مدل ها باعث غلتیدن لباس روی بدن می شوند. همچنین ، نوارهای الاستیک ضخیم و معمولی کمی گرم تر از نوارهای الاستیک الاستیک هستند. نوارهای الاستیک الاستیک باعث می شود لباس زیر بهتر روی بدن قرار بگیرد. به همین دلیل ، هنگام خرید لباس زیر در بین مدل های موجود ، بهتر است به دنبال مدل هایی بگردید که کش آن پهن و اصطلاحاً کش باشد. سیلندرهای ساخته شده از نایلون ، لیکا یا اسپندکس بهترین حالت کشسانی را دارند.

قسمت کمر لباس زیر نباید گلدوزی شود
بهتر است لباس زیر را انتخاب کنید که در ناحیه ران گلدوزی نشده باشد. البته قطعاً لازم است که این قطعات گلدوزی شود. اما لباس های زیر که روی ران ها گلدوزی شده احتمال تعریق را افزایش می دهد. هنگام عبور از روی پوست ران. همچنین بیشتر لباسهای زیر با این فرم روی بدن می غلتند که احساس بسیار ناخوشایندی ایجاد می کند. علاوه بر این ، در این مدل لباس زیر ، از آنجا که اندازه لباس کمی از اندازه واقعی آن کوچکتر است ، احتمال سایش پوست در کشاله ران را افزایش می دهند.

لباس زیر باید از نخ پنبه ای ساخته شود

این را به عنوان یک قانون نانوشته بپذیرید. پنبه سلطان رابطه جنسی در لباس زیر است. لباس زیر باید راحت باشد تا باعث گرم شدن بدن ، شستشوی سریع ، خشک شدن سریع و کامل ، ایجاد اصطکاک و خارش در بدن ، عبور هوا از ناحیه تناسلی بدن و ایجاد نشود. بدن را به دلیل ترشحات خشک نگه دارید. اگر واژن دارید ، باید از نخ پنبه ای ساخته شود.

از لباس زیر تنگ خودداری کنید
وقتی دقیقاً می دانید اندازه شما چیست ، به چه دلیلی باید لباس زیر تنگ بخرید؟ شما این لباس را شب و روز می پوشید. بنابراین بهتر است اندازه آن را با دقت انتخاب کنید تا در طول روز و در هنگام انجام فعالیت های عادی عرق زیادی نداشته باشید. عوارض لباس زیر تنگ علاوه بر ایجاد مشکلات پزشکی منجر به بیرون زدگی قسمت های مختلف بدن می شود.

همچنین شما را مجبور به مقابله با اصطکاک و تحریک در تمام طول روز می کند. در حالی که لباس زیر تنگ به پوست اجازه نفس نمی کشد و منجر به تعریق بیش از حد می شود. لباس زیر که وقتی روی بدن شما قرار می گیرد لباس زیر محکم است.

برای رانهای پهن ، بالشتک مناسب نیست
اگر فرم بدن شما به گونه ای است که رانهای پهن دارید ، لباس زیر padar به هیچ وجه مناسب شما نیست. شورت های پانتر خطر سایش پوست در ناحیه کشاله ران را افزایش می دهد. در نتیجه ، عمر لباس زیر کاهش می یابد ، و خوردگی و سایش در بدن افزایش می یابد.

برای شکم های بزرگ ، لباس زیر فاق کوتاه مناسب نیست
اگر فرم بدن شما به اصطلاح سیب شکل است ، به این معنی که شکمتان جلو و بزرگ است ، بهتر است در میان لباس های زیر موجود در بازار به دنبال مدل هایی باشید که فاق بلند داشته باشند. لباس زیر فاق کوتاه و کمربند زیر شکم برای بدن مناسب نیست. این عدم تطابق به دلیل برجستگی قسمت های بدن و همچنین فشاری است که الاستیک لباس زیر به پایین شکم شما ایجاد می کند. انتخاب لباس زیر که فاق بلند باشد به شما کمک می کند تا شکم خود را جمع کرده و در نهایت راحت تر شلوار بپوشید.

لباس زیر فانتزی برای استفاده منظم مناسب نیست
البته ممکن است لباس زیر فانتزی به دلیل ظاهر جذابش دوست داشته باشید. بدون شک بد نیست چندین لباس زیر از این قبیل در کشوی خود داشته باشید. همچنین استفاده از چنین لباس زیر در موارد خاص قطعاً توصیه می شود. اما برای داشتن اندامی سالم بهتر است در میان لباس زیرهای نخی با دوخت ساده به دنبال مدل مورد نظر برای مصرف روزانه خود باشید.

به کیفیت رنگ پارچه لباس زیر توجه کنید
همانطور که پارچه لباس زیر باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد ، رنگ آن نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برخی از لباسهای زیر با رنگهای شیمیایی و غیر بهداشتی رنگ می شوند. توجه داشته باشید که ممکن است پوست بدن در برابر این رنگها واکنش خوبی نشان ندهد و مشکلاتی داشته باشد. بنابراین برای خرید لباس زیر مناسب کیفیت پارچه را در نظر بگیرید.

عوارض لباس زیر تنگ روی بدن چیست؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، اگرچه لباس زیر قابل مشاهده نیست ، اما مراقبتی که باید هنگام خرید آن داشته باشیم کمتر از لباس خارجی نیست. یکی از مواردی که هنگام خرید لباس زیر باید به آن توجه کرد ، راحتی و سفت بودن آن است.

لباس زیر تماس مداوم و طولانی با یکی از حساس ترین نقاط بدن دارد. بنابراین ، اندازه آن باید دقیق باشد. یعنی پوشیدن آن نباید باعث ایجاد فشار در عروق ناحیه تناسلی شود. در این حالت تعریق زیاد ، خارش ، سوزش و بروز آلرژی و بثورات پوستی اولین و ساده ترین عوارض لباس زیر تنگ برای بدن خواهد بود.

یکی از عوارض لباس زیر تنگ برای بدن احساس نفخ و فشار شدید در روده است. گاهی اوقات درد در روده ها با مشکلات گوارشی همراه است. همچنین ، افراد مبتلا به دستگاه گوارش حساس ، علی رغم پوشیدن لباس زیر تنگ ، بیشتر به ریفلاکس معده و مری مبتلا می شوند.

به همین دلیل به این افراد توصیه می شود علاوه بر پوشیدن لباس زیر تنگ و انتخاب لباس زیر مناسب ، کمربندهای خود را زیاد سفت نکنند. علاوه بر مشکلات فوق ، عوارض جانبی لباس زیر تنگ در زنان افزایش خطر ابتلا به عفونت های دستگاه تناسلی است. همچنین ، کهیر خاصی به نام کهیر تحت فشار ، که به دلیل فشار زیاد در ناحیه خاصی از بدن ایجاد می شود ، از عوارض جانبی پوشیدن لباس زیر تنگ در خانم ها است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۲:۲۸ توسط:ثنا محمدی موضوع: نظرات (0)