لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب .

لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب

مروری بر 13 مورد از مشکلات رایج جنسی زنان

برخی از زنان از گفتن مشکلات جنسی خود به پزشک و پزشک خود خجالت می کشند. آنها ممکن است از ناراحتی شدید جنسی رنج ببرند یا بیماری های مقاربتی داشته باشند ، اما خودشان از این موضوع آگاهی ندارند. به همین دلیل ، در این بخش ، ما نکات مهمی را در مورد رایج ترین مشکلات جنسی زنان ذکر کرده ایم. ما همچنین اطلاعات مفیدی درباره ناحیه تناسلی و واژن در اختیار زنان قرار داده ایم. به ما بپیوند.


واژن شما مخفیانه از سلامتی شما می گوید. پیری ، قاعدگی و سایر موضوعاتی که از گفتگو در مورد آنها خجالت می کشید.

واژن یک کانال عضلانی بسته است که از ولو (خارج از اندام تناسلی زنان) تا دهانه رحم گسترش می یابد. مشکلات واژن می تواند بسیاری از جنبه های زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد ، باعث ایجاد استرس یا مشکلاتی در ازدواج و عزت نفس شما شود. دانستن علائم و نشانه های مشکلات واژن و نحوه رفع آنها می تواند از سلامت واژن محافظت کند. واژن شما مخفیانه از سلامتی شما می گوید. پیری ، قاعدگی و سایر موضوعاتی که از گفتگو در مورد آنها خجالت می کشید.

1. اشتباه شماره یک زنان این است که همه با واژن اشتباه گرفته می شوند.
دکتر آلیسا دوک ، استادیار دانشکده بالینی پزشکی و زنان در وستچستر ، نیویورک می گوید: "من همیشه تعجب می کنم که چرا زنان آناتومی بدن خود را اینقدر نادیده می گیرند." آنها فکر می کنند که کلمه "واژن" تمام اندام تناسلی آنها را پوشانده است و فکر می کنند که همه چیز زیر آن واژن نامیده می شود ، در حالی که آلت تناسلی زن از قسمتهای مختلف تشکیل شده است. واژن شما یک لوله داخلی عضلانی است که دهانه رحم شما را به وو متصل می کند. ولوس قسمت خارجی آلت تناسلی مرد است که می بینید. قسمتهای دیگر شامل لبهای بزرگ و مینورا (لبهای بیرونی و داخلی) ، کلیتوریس (مرکز لذت بالای لب ها) و مجرای ادرار است.

2. ترشحات شما چیز عجیبی نیست
خیلی زیاد؟ اینطور فکر نکن میزان ترشح تعیین شده و "طبیعی" وجود ندارد - این ترشحات بسته به چرخه قاعدگی ممکن است نوسان داشته باشد. در اواسط چرخه قاعدگی ، ترشحات افزایش می یابد و معمولاً شفاف و چسبناک است. (مثل سفیده تخم مرغ.) به گفته دکتر دویک ، حرکت اسپرم در واژن ، دهانه رحم و رحم آسان تر است ، که منجر به باروری می شود. این افزایش ترشح به شما امکان می دهد زمان صحیح باروری در ماه را بدانید. در بقیه ماه ترشحات غلیظ و سفیدتر می شوند.

علائم تخلیه که باید شما را آزار دهد:
ترشحات با توده های جامد مانند پنیر دلمه می تواند نشانه ای از عفونت مخمر باشد.

ترشحات خاکستری و شبیه ماهی که نشان دهنده واژینوز باکتریایی (BV) به دلیل رشد بیش از حد باکتریها در واژن است.

ترشحات سنگین خاکستری ، زرد یا سبز می تواند عارضه جانبی سوزاک ، یک عفونت منتقله از راه جنسی باشد.

در این 3 مورد باید به پزشک مراجعه کنید.

3- قدرت بدنی من دیگر مثل گذشته نیست.

4- لطفاً بعد از رابطه جنسی ادرار کنید
عجله به حمام بعد از رابطه جنسی کار درستی نیست ، اما ادرار نکردن بعد از رابطه نیز خطر عفونت ادراری (UTI) را افزایش می دهد. مقصر آناتومی بدن زن است: در زنان ، مجرای ادرار ، واژن و مقعد تقریبا به هم نزدیک هستند. مقاربت جنسی می تواند باکتری های مقعدی را به مثانه منتقل کند ، جایی که باکتری ها ممکن است تکثیر شده و باعث عفونت دستگاه ادراری شوند. به گفته دکتر Duik ، "برای مردان ، این کاملا متفاوت است ، زیرا فاصله زیادی بین مقعد و مجرای ادرار وجود دارد ، و دلیل آن نیز طول آلت تناسلی مرد است. سیستم جنسی جایی است که باکتری ها از مکان حرکت می کنند برای قرار دادن ، بنابراین اگر مستعد عفونت هستید ، قبل و بعد از مقاربت ادرار کنید تا مثانه را از باکتری پاک کنید. "

5- از دوش برای شستن واژن استفاده نکنید
واژن شما علاقه ای به دوش گرفتن ندارد (وسیله ای برای قرار دادن جریان آب برای شستشو در واژن). با این حال ، از هر چهار زن بین 15 تا 44 سال در ایالات متحده یکی این کار را می کند. شستشوی واژن نه تنها باعث تغییر PH طبیعی آن می شود ، بلکه خطر عفونت و تحریک در این ناحیه را نیز افزایش می دهد. واژن بدون شستشو به اندازه کافی تمیز است. به گفته دکتر دوئیک ، "واژن یک منطقه کثیف و غیر بهداشتی نیست که نیاز به تمیز کردن ویژه داشته باشد. تمیز کردن واژن مانند شستن سایر قسمت های بدن است. ما معمولاً آب و صابون ملایم را توصیه می کنیم. نیازی به استفاده از فویل و اسفنج ، مواد شوینده معطر و اسپری آب نیست.

6. ورزش کگل برای واژن مهم است ، اما برای همه مهم نیست
به گفته دکتر ریکی ، "بیشتر افراد ورزش کگل را برای بارداری و دوره پس از زایمان خوب می دانند. اما ثابت شده است که ورزش های کف لگن باعث تقویت و سلامت عضلات کف لگن می شوند که می توانند به مثانه ، واژن و روده در طول زندگی حتی در سنین پیری نیز کمک کنند. اگرچه بسیاری از پزشکان تمرینات کگل را برای بی اختیاری مربوط به بارداری توصیه می کنند ، اما بررسی مطالعات منتشر شده در مجله Urology نشان داد که تمرینات کف لگن همچنین می تواند بی اختیاری استرس (نشت ادرار به دلیل سرفه ، عطسه یا خنده) و جلوگیری از افتادگی اندام لگن عضلات کف لگن را منقبض کنید چون مانع جریان ادرار می شود 3 ثانیه در این حالت بمانید ، 3 ثانیه استراحت کنید و 10 تا 12 بار تکرار کنید انقباض را به تدریج به 10 ثانیه افزایش دهید با این حال ، بعضی از خانم هایی که در حین رابطه درد دارند یا باید خیلی زود به دستشویی بروید ممکن است کف لگن باریک باشد نه ضعیف. در این حالت تقویت عضلات می تواند وضعیت را بدتر کند. اگر به این بیماری مشکوک هستید dition ، به دکتر خود مراجعه کنید تا به یک فیزیوتراپ مراجعه کنید و با ورزش مناسب می توانید عضلات کف لگن را آزاد کنید.

این بو از نظر علمی ثابت شده است. ترشحات واژن اسیدی است (pH کم). منی قلیایی است (با pH بالا). وقتی این دو با هم ترکیب می شوند ، واکنش شیمیایی ایجاد شده باعث ایجاد خواص جدید و بوهای خاصی می شود. بوی ایجاد شده به میزان pH فردی شما بستگی دارد. مواردی مانند شستن واژن با دوش (که قرار نبود دیگر از آن استفاده نکنید) یا حمام های حبابی می توانند بر روی PH واژن تأثیر بگذارند. در صورت مشاهده بوی نامطبوع یا ناخوشایند بعد از رابطه جنسی ، به پزشک مراجعه کنید. این ممکن است نشانه عدم تعادل باکتریایی در واژن یا عفونت در اسپرم همسرتان باشد.

8- اگر از روان کننده استفاده نکنید ضرر خواهید کرد
طبق تحقیقات دانشگاه ایندیانا ، بیش از 65٪ زنان از روان کننده ها استفاده می کنند تا رابطه جنسی را برای آنها راحت تر و لذت بخش تر کنند. تحقیقات نشان می دهد که زنان هنگام استفاده از مواد روان کننده به خصوصیات جنسی خود اهمیت بیشتری می دهند. اگرچه یائسگی عامل اصلی خشکی واژن است ، عوامل زیادی نیز می توانند روی آن تأثیر بگذارند ، از جمله:

- فشار

- زمان خواب را تغییر دهید

- مصرف الکل

- قرص های جلوگیری از بارداری

- من بازی طولانی را دوست دارم

انواع ژل های روان کننده:
در صورت استفاده از روان کننده ، پایه را بررسی کنید.

یک روان کننده بر پایه آب مانند K-Y Jelly انتخاب خوبی برای افزایش لذت در هنگام استفاده از کاندوم است.

روان کننده های روغنی مانند روغن نارگیل خوراکی: احتمال شکستن کاندوم را افزایش می دهد.

- روان کننده سیلیکون: اگر روانکاری با ماندگاری طولانی می خواهید ، باید از انواع مختلف سیلیکون استفاده کنید.

روان کننده حاوی گلیسیرین: اگر مستعد عفونت هستید ، مطمئن شوید که روان کننده ای که استفاده می کنید فاقد گلیسیرین است ، زیرا حاوی قند است و می تواند خطر عفونت مخمر در واژن را افزایش دهد.

9. هنگام استفاده از تامپون این اشتباه را مرتکب نشوید.
مطمئناً ، شما بعد از تامپون دستان خود را می شوید ، اما قبل از آن چه باید کرد؟ دست های آلوده می توانند تامپون را که باید 4 تا 8 ساعت در واژن باقی بماند ، آلوده کنند. و اگر قاعدگی ندارید ، به هیچ وجه از تامپون استفاده نکنید. زیرا PH واژن را تغییر داده و خطر عفونت را افزایش می دهد. آخرین و نه مهمترین نکته ، به یاد داشته باشید که پس از حرکت روده ، تامپون خود را عوض کنید ، در غیر این صورت باکتری های رشته متصل به تامپون گسترش می یابد و منجر به عفونت مثانه می شود. همچنین ، وقتی دفع مدفوع دارید ، تامپون می تواند حرکت کند و باعث ناراحتی شود.

10. از لباس زیر پنبه ای استفاده کنید.
واژن شما هر از گاهی نیاز به تنفس هوای تازه دارد. محیط های تاریک ، تنگ و مرطوب مانع گردش هوا می شود و تعداد عفونت های مخمری یا باکتریایی را افزایش می دهد. به گفته دکتر دوئیک ، "لباس زیر پنبه ای بهترین انتخاب است ، و من معمولاً به افراد مستعد ابتلا به عفونت توصیه می کنم که بدون لباس زیر بخوابند تا در این منطقه تنفس کنند. همچنین به شما توصیه می کنم بعد از استحمام با سشوار سشوار خود را روی سطح خنک قرار دهید و محل آن را کاملاً خشک کنید تا از رطوبت خلاص شود. لباس برای جلوگیری از: الیاف مصنوعی اسپندکس ، لباس شنای خیس ، لباس ورزشی کثیف یا مرطوب ، جوراب شلواری بدون پنبه.

11. چرخه قاعدگی شما می تواند آزار دهنده باشد.
اگر قاعدگی شما ناگهانی متوقف شد ، این می تواند به دلیل بارداری باشد. اما الکل ، قرص های جلوگیری از بارداری و بسیاری از عوامل دیگر نیز می توانند چرخه قاعدگی شما را مختل کنند.

استرس می تواند باعث پایان یافتن قاعدگی شود (مرگ یکی از اعضای خانواده ، از دست دادن شغل ، روزهای سخت در جاده یا پایان قرارداد).

  • تهدیدی در مقابل شما ، خواه شیر باشد یا وام - بدن و مغز شما می تواند هورمون های تولید مثل را خاموش کند تا از ظهور کودک در یک محیط تهدیدآمیز جلوگیری کند.

12. بدشکلی واژن
با تغییر بقیه بدن با افزایش سن ، واژن نیز تغییر می کند.

در 20 سالگی ممکن است واژن بیشتر دیده شود ، اما به تدریج لب های اطراف آن کوچک و باریک می شوند. چربی زیر جلدی در بدن با افزایش سن کاهش می یابد.

در دهه 1930 ، تغییرات هورمونی ناشی از بارداری یا پیری ممکن است باعث تاریک شدن ناحیه واژن شود.

کاهش سطح استروژن در دهه 1940 باعث تغییر در تعادل pH واژن ، التهاب و نازک شدن و خشکی دیواره واژن می شود. (خارش ، قرمزی ، سوزش)

آیا به دنبال یک روش خوب برای سالم نگه داشتن واژن خود هستید؟
رابطه جنسی منظم داشته باشید.

رابطه جنسی باعث کشش واژن نمی شود. در عوض ، واژن هنگام تحریک منقرض می شود. در مورد زایمان ، زنان جوان (به عنوان مثال در اوایل 20 سالگی) معمولاً قبل از زایمان مجدد واژن تنگی دارند. با این حال ، به دنیا آوردن چند نوزاد می تواند باعث خستگی عضلات واژن شود و دیگر نمی تواند به طور کامل منقبض شود. افزایش سن نیز تأثیر مشابهی دارد ، به همین دلیل است که برخی از زنان با بزرگتر شدن از شل شدن واژن شکایت می کنند - خواه بچه داشته باشند و نه. زنانی که در 30 یا 40 سالگی باردار می شوند ممکن است در اثر داشتن فرزند بزرگتر شل شدن واژن را تجربه کنند. ورزش کگل می تواند در این موارد به سفت شدن عضلات کمک کند.

13. واژن خود را بهتر بشناسید
با واژن خود قرار ملاقات بگذارید. برای آگاهی بیشتر از شکل ظاهری آن از آینه استفاده کنید ، بنابراین می توانید تغییرات ناگهانی رخ داده در این قسمت را بهتر تشخیص داده و با پزشک خود صحبت کنید. به گفته دکتر Duik ، "دست زدن به اطراف واژن هنگام دوش گرفتن باعث شده است که بسیاری از افراد متوجه شوند که با مشکلی روبرو هستند. ممکن است متوجه برآمدگی یا چیزی شوند که نباید در آنجا باشد." بعضی اوقات مشکلی وجود ندارد و شما فقط لمس می کنید دهانه رحم. "شما برای معاینه واژن خود به یک آینه کوچک با یک دسته بلند و یک چراغ قوه کوچک نیاز خواهید داشت. دستان خود را بشویید و روی زمین ، نیمکت یا تخت بنشینید. یک بالش را به پشت خود قرار دهید. لب ها ، کلیتور ، دهانه مجرای ادرار را بررسی کنید ، دهانه واژن و دهانه مقعدی در صورت بروز هر گونه مشکلی از جمله زگیل تناسلی ، زخم یا ترشحات واژن با پزشک خود مشورت کنید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۲:۵۱ توسط:ثنا محمدی موضوع: نظرات (0)