لباس زير زنانه با كيفيت و قيمت مناسب لباس زير زنانه با كيفيت و قيمت مناسب .

لباس زير زنانه با كيفيت و قيمت مناسب

سوتين هاي مختلف

يكي از موضوعاتي كه در صنعت لباس زير به سختي مورد بحث قرار گرفته است ، سوتين هاي بعد از عمل و ماستكتومي است. با اين حال ، اگرچه ممكن است شما اغلب آنها را نشنيده باشيد ، اما هميشه نوآوري ها و طراحي هاي زيبا وجود دارد.
در Nilatan ، تيم خريداران متخصص من به حمايت از بيماران و بازماندگان سرطان پستان پس از عمل با يافتن ظريف ترين ، كاربردي ترين و راحت ترين گزينه هاي سوتين در بازار اختصاص يافته است.
بعد از انجام ماستكتومي ، گزينه هاي سوتين شما ممكن است ناگهان تقريباً ناچيز به نظر برسد. در مقابل ، مارك هايي مانند Amoena و Anita سوتين هاي متنوعي براي انتخاب دارند ، از جمله سبك هاي گاه به گاه و مرسوم ، مد روز.
اگرچه ممكن است براي برخي از لباس ها به مدل هاي مختلف سوتين نياز داشته باشيد ، سوتين هاي ماستكتومي يكي ديگر از قسمت هاي مهم سفر شما به بهبودي كامل است. براي ماه آگاهي از سرطان پستان ، تصميم گرفتم جديدترين سوتين هاي بعد از عمل Nilatan را ارائه دهم.


1. سوتين بازيابي فشرده سازي
هنگام بهبودي از جراحي به سوتين تحت فشار نياز خواهيد داشت. فشرده سازي براي كمك به جريان خون و جلوگيري از احتباس مايعات لازم است. اين سوتين فشرده سازي راحتي ايجاد مي كند و به اندازه اي نرم است كه مي تواند در طول روز و در رختخواب استفاده شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۴۲ توسط:ثنا محمدي موضوع: نظرات (0)

مروري بر 13 مورد از مشكلات رايج جنسي زنان

برخي از زنان از گفتن مشكلات جنسي خود به پزشك و پزشك خود خجالت مي كشند. آنها ممكن است از ناراحتي شديد جنسي رنج ببرند يا بيماري هاي مقاربتي داشته باشند ، اما خودشان از اين موضوع آگاهي ندارند. به همين دليل ، در اين بخش ، ما نكات مهمي را در مورد رايج ترين مشكلات جنسي زنان ذكر كرده ايم. ما همچنين اطلاعات مفيدي درباره ناحيه تناسلي و واژن در اختيار زنان قرار داده ايم. به ما بپيوند.


واژن شما مخفيانه از سلامتي شما مي گويد. پيري ، قاعدگي و ساير موضوعاتي كه از گفتگو در مورد آنها خجالت مي كشيد.

واژن يك كانال عضلاني بسته است كه از ولو (خارج از اندام تناسلي زنان) تا دهانه رحم گسترش مي يابد. مشكلات واژن مي تواند بسياري از جنبه هاي زندگي شما را تحت تأثير قرار دهد ، باعث ايجاد استرس يا مشكلاتي در ازدواج و عزت نفس شما شود. دانستن علائم و نشانه هاي مشكلات واژن و نحوه رفع آنها مي تواند از سلامت واژن محافظت كند. واژن شما مخفيانه از سلامتي شما مي گويد. پيري ، قاعدگي و ساير موضوعاتي كه از گفتگو در مورد آنها خجالت مي كشيد.

1. اشتباه شماره يك زنان اين است كه همه با واژن اشتباه گرفته مي شوند.
دكتر آليسا دوك ، استاديار دانشكده باليني پزشكي و زنان در وستچستر ، نيويورك مي گويد: "من هميشه تعجب مي كنم كه چرا زنان آناتومي بدن خود را اينقدر ناديده مي گيرند." آنها فكر مي كنند كه كلمه "واژن" تمام اندام تناسلي آنها را پوشانده است و فكر مي كنند كه همه چيز زير آن واژن ناميده مي شود ، در حالي كه آلت تناسلي زن از قسمتهاي مختلف تشكيل شده است. واژن شما يك لوله داخلي عضلاني است كه دهانه رحم شما را به وو متصل مي كند. ولوس قسمت خارجي آلت تناسلي مرد است كه مي بينيد. قسمتهاي ديگر شامل لبهاي بزرگ و مينورا (لبهاي بيروني و داخلي) ، كليتوريس (مركز لذت بالاي لب ها) و مجراي ادرار است.

2. ترشحات شما چيز عجيبي نيست
خيلي زياد؟ اينطور فكر نكن ميزان ترشح تعيين شده و "طبيعي" وجود ندارد - اين ترشحات بسته به چرخه قاعدگي ممكن است نوسان داشته باشد. در اواسط چرخه قاعدگي ، ترشحات افزايش مي يابد و معمولاً شفاف و چسبناك است. (مثل سفيده تخم مرغ.) به گفته دكتر دويك ، حركت اسپرم در واژن ، دهانه رحم و رحم آسان تر است ، كه منجر به باروري مي شود. اين افزايش ترشح به شما امكان مي دهد زمان صحيح باروري در ماه را بدانيد. در بقيه ماه ترشحات غليظ و سفيدتر مي شوند.

علائم تخليه كه بايد شما را آزار دهد:
ترشحات با توده هاي جامد مانند پنير دلمه مي تواند نشانه اي از عفونت مخمر باشد.

ترشحات خاكستري و شبيه ماهي كه نشان دهنده واژينوز باكتريايي (BV) به دليل رشد بيش از حد باكتريها در واژن است.

ترشحات سنگين خاكستري ، زرد يا سبز مي تواند عارضه جانبي سوزاك ، يك عفونت منتقله از راه جنسي باشد.

در اين 3 مورد بايد به پزشك مراجعه كنيد.

3- قدرت بدني من ديگر مثل گذشته نيست.

4- لطفاً بعد از رابطه جنسي ادرار كنيد
عجله به حمام بعد از رابطه جنسي كار درستي نيست ، اما ادرار نكردن بعد از رابطه نيز خطر عفونت ادراري (UTI) را افزايش مي دهد. مقصر آناتومي بدن زن است: در زنان ، مجراي ادرار ، واژن و مقعد تقريبا به هم نزديك هستند. مقاربت جنسي مي تواند باكتري هاي مقعدي را به مثانه منتقل كند ، جايي كه باكتري ها ممكن است تكثير شده و باعث عفونت دستگاه ادراري شوند. به گفته دكتر Duik ، "براي مردان ، اين كاملا متفاوت است ، زيرا فاصله زيادي بين مقعد و مجراي ادرار وجود دارد ، و دليل آن نيز طول آلت تناسلي مرد است. سيستم جنسي جايي است كه باكتري ها از مكان حركت مي كنند براي قرار دادن ، بنابراين اگر مستعد عفونت هستيد ، قبل و بعد از مقاربت ادرار كنيد تا مثانه را از باكتري پاك كنيد. "

5- از دوش براي شستن واژن استفاده نكنيد
واژن شما علاقه اي به دوش گرفتن ندارد (وسيله اي براي قرار دادن جريان آب براي شستشو در واژن). با اين حال ، از هر چهار زن بين 15 تا 44 سال در ايالات متحده يكي اين كار را مي كند. شستشوي واژن نه تنها باعث تغيير PH طبيعي آن مي شود ، بلكه خطر عفونت و تحريك در اين ناحيه را نيز افزايش مي دهد. واژن بدون شستشو به اندازه كافي تميز است. به گفته دكتر دوئيك ، "واژن يك منطقه كثيف و غير بهداشتي نيست كه نياز به تميز كردن ويژه داشته باشد. تميز كردن واژن مانند شستن ساير قسمت هاي بدن است. ما معمولاً آب و صابون ملايم را توصيه مي كنيم. نيازي به استفاده از فويل و اسفنج ، مواد شوينده معطر و اسپري آب نيست.

6. ورزش كگل براي واژن مهم است ، اما براي همه مهم نيست
به گفته دكتر ريكي ، "بيشتر افراد ورزش كگل را براي بارداري و دوره پس از زايمان خوب مي دانند. اما ثابت شده است كه ورزش هاي كف لگن باعث تقويت و سلامت عضلات كف لگن مي شوند كه مي توانند به مثانه ، واژن و روده در طول زندگي حتي در سنين پيري نيز كمك كنند. اگرچه بسياري از پزشكان تمرينات كگل را براي بي اختياري مربوط به بارداري توصيه مي كنند ، اما بررسي مطالعات منتشر شده در مجله Urology نشان داد كه تمرينات كف لگن همچنين مي تواند بي اختياري استرس (نشت ادرار به دليل سرفه ، عطسه يا خنده) و جلوگيري از افتادگي اندام لگن عضلات كف لگن را منقبض كنيد چون مانع جريان ادرار مي شود 3 ثانيه در اين حالت بمانيد ، 3 ثانيه استراحت كنيد و 10 تا 12 بار تكرار كنيد انقباض را به تدريج به 10 ثانيه افزايش دهيد با اين حال ، بعضي از خانم هايي كه در حين رابطه درد دارند يا بايد خيلي زود به دستشويي برويد ممكن است كف لگن باريك باشد نه ضعيف. در اين حالت تقويت عضلات مي تواند وضعيت را بدتر كند. اگر به اين بيماري مشكوك هستيد dition ، به دكتر خود مراجعه كنيد تا به يك فيزيوتراپ مراجعه كنيد و با ورزش مناسب مي توانيد عضلات كف لگن را آزاد كنيد.

اين بو از نظر علمي ثابت شده است. ترشحات واژن اسيدي است (pH كم). مني قليايي است (با pH بالا). وقتي اين دو با هم تركيب مي شوند ، واكنش شيميايي ايجاد شده باعث ايجاد خواص جديد و بوهاي خاصي مي شود. بوي ايجاد شده به ميزان pH فردي شما بستگي دارد. مواردي مانند شستن واژن با دوش (كه قرار نبود ديگر از آن استفاده نكنيد) يا حمام هاي حبابي مي توانند بر روي PH واژن تأثير بگذارند. در صورت مشاهده بوي نامطبوع يا ناخوشايند بعد از رابطه جنسي ، به پزشك مراجعه كنيد. اين ممكن است نشانه عدم تعادل باكتريايي در واژن يا عفونت در اسپرم همسرتان باشد.

8- اگر از روان كننده استفاده نكنيد ضرر خواهيد كرد
طبق تحقيقات دانشگاه اينديانا ، بيش از 65٪ زنان از روان كننده ها استفاده مي كنند تا رابطه جنسي را براي آنها راحت تر و لذت بخش تر كنند. تحقيقات نشان مي دهد كه زنان هنگام استفاده از مواد روان كننده به خصوصيات جنسي خود اهميت بيشتري مي دهند. اگرچه يائسگي عامل اصلي خشكي واژن است ، عوامل زيادي نيز مي توانند روي آن تأثير بگذارند ، از جمله:

- فشار

- زمان خواب را تغيير دهيد

- مصرف الكل

- قرص هاي جلوگيري از بارداري

- من بازي طولاني را دوست دارم

انواع ژل هاي روان كننده:
در صورت استفاده از روان كننده ، پايه را بررسي كنيد.

يك روان كننده بر پايه آب مانند K-Y Jelly انتخاب خوبي براي افزايش لذت در هنگام استفاده از كاندوم است.

روان كننده هاي روغني مانند روغن نارگيل خوراكي: احتمال شكستن كاندوم را افزايش مي دهد.

- روان كننده سيليكون: اگر روانكاري با ماندگاري طولاني مي خواهيد ، بايد از انواع مختلف سيليكون استفاده كنيد.

روان كننده حاوي گليسيرين: اگر مستعد عفونت هستيد ، مطمئن شويد كه روان كننده اي كه استفاده مي كنيد فاقد گليسيرين است ، زيرا حاوي قند است و مي تواند خطر عفونت مخمر در واژن را افزايش دهد.

9. هنگام استفاده از تامپون اين اشتباه را مرتكب نشويد.
مطمئناً ، شما بعد از تامپون دستان خود را مي شويد ، اما قبل از آن چه بايد كرد؟ دست هاي آلوده مي توانند تامپون را كه بايد 4 تا 8 ساعت در واژن باقي بماند ، آلوده كنند. و اگر قاعدگي نداريد ، به هيچ وجه از تامپون استفاده نكنيد. زيرا PH واژن را تغيير داده و خطر عفونت را افزايش مي دهد. آخرين و نه مهمترين نكته ، به ياد داشته باشيد كه پس از حركت روده ، تامپون خود را عوض كنيد ، در غير اين صورت باكتري هاي رشته متصل به تامپون گسترش مي يابد و منجر به عفونت مثانه مي شود. همچنين ، وقتي دفع مدفوع داريد ، تامپون مي تواند حركت كند و باعث ناراحتي شود.

10. از لباس زير پنبه اي استفاده كنيد.
واژن شما هر از گاهي نياز به تنفس هواي تازه دارد. محيط هاي تاريك ، تنگ و مرطوب مانع گردش هوا مي شود و تعداد عفونت هاي مخمري يا باكتريايي را افزايش مي دهد. به گفته دكتر دوئيك ، "لباس زير پنبه اي بهترين انتخاب است ، و من معمولاً به افراد مستعد ابتلا به عفونت توصيه مي كنم كه بدون لباس زير بخوابند تا در اين منطقه تنفس كنند. همچنين به شما توصيه مي كنم بعد از استحمام با سشوار سشوار خود را روي سطح خنك قرار دهيد و محل آن را كاملاً خشك كنيد تا از رطوبت خلاص شود. لباس براي جلوگيري از: الياف مصنوعي اسپندكس ، لباس شناي خيس ، لباس ورزشي كثيف يا مرطوب ، جوراب شلواري بدون پنبه.

11. چرخه قاعدگي شما مي تواند آزار دهنده باشد.
اگر قاعدگي شما ناگهاني متوقف شد ، اين مي تواند به دليل بارداري باشد. اما الكل ، قرص هاي جلوگيري از بارداري و بسياري از عوامل ديگر نيز مي توانند چرخه قاعدگي شما را مختل كنند.

استرس مي تواند باعث پايان يافتن قاعدگي شود (مرگ يكي از اعضاي خانواده ، از دست دادن شغل ، روزهاي سخت در جاده يا پايان قرارداد).

  • تهديدي در مقابل شما ، خواه شير باشد يا وام - بدن و مغز شما مي تواند هورمون هاي توليد مثل را خاموش كند تا از ظهور كودك در يك محيط تهديدآميز جلوگيري كند.

12. بدشكلي واژن
با تغيير بقيه بدن با افزايش سن ، واژن نيز تغيير مي كند.

در 20 سالگي ممكن است واژن بيشتر ديده شود ، اما به تدريج لب هاي اطراف آن كوچك و باريك مي شوند. چربي زير جلدي در بدن با افزايش سن كاهش مي يابد.

در دهه 1930 ، تغييرات هورموني ناشي از بارداري يا پيري ممكن است باعث تاريك شدن ناحيه واژن شود.

كاهش سطح استروژن در دهه 1940 باعث تغيير در تعادل pH واژن ، التهاب و نازك شدن و خشكي ديواره واژن مي شود. (خارش ، قرمزي ، سوزش)

آيا به دنبال يك روش خوب براي سالم نگه داشتن واژن خود هستيد؟
رابطه جنسي منظم داشته باشيد.

رابطه جنسي باعث كشش واژن نمي شود. در عوض ، واژن هنگام تحريك منقرض مي شود. در مورد زايمان ، زنان جوان (به عنوان مثال در اوايل 20 سالگي) معمولاً قبل از زايمان مجدد واژن تنگي دارند. با اين حال ، به دنيا آوردن چند نوزاد مي تواند باعث خستگي عضلات واژن شود و ديگر نمي تواند به طور كامل منقبض شود. افزايش سن نيز تأثير مشابهي دارد ، به همين دليل است كه برخي از زنان با بزرگتر شدن از شل شدن واژن شكايت مي كنند - خواه بچه داشته باشند و نه. زناني كه در 30 يا 40 سالگي باردار مي شوند ممكن است در اثر داشتن فرزند بزرگتر شل شدن واژن را تجربه كنند. ورزش كگل مي تواند در اين موارد به سفت شدن عضلات كمك كند.

13. واژن خود را بهتر بشناسيد
با واژن خود قرار ملاقات بگذاريد. براي آگاهي بيشتر از شكل ظاهري آن از آينه استفاده كنيد ، بنابراين مي توانيد تغييرات ناگهاني رخ داده در اين قسمت را بهتر تشخيص داده و با پزشك خود صحبت كنيد. به گفته دكتر Duik ، "دست زدن به اطراف واژن هنگام دوش گرفتن باعث شده است كه بسياري از افراد متوجه شوند كه با مشكلي روبرو هستند. ممكن است متوجه برآمدگي يا چيزي شوند كه نبايد در آنجا باشد." بعضي اوقات مشكلي وجود ندارد و شما فقط لمس مي كنيد دهانه رحم. "شما براي معاينه واژن خود به يك آينه كوچك با يك دسته بلند و يك چراغ قوه كوچك نياز خواهيد داشت. دستان خود را بشوييد و روي زمين ، نيمكت يا تخت بنشينيد. يك بالش را به پشت خود قرار دهيد. لب ها ، كليتور ، دهانه مجراي ادرار را بررسي كنيد ، دهانه واژن و دهانه مقعدي در صورت بروز هر گونه مشكلي از جمله زگيل تناسلي ، زخم يا ترشحات واژن با پزشك خود مشورت كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۲:۵۱ توسط:ثنا محمدي موضوع: نظرات (0)

مهمترين علل ايجاد كننده درد در زير شكم شما

عوامل مختلفي وجود دارد كه مي تواند احساس درد در شما ايجاد كند. اصولاً وقتي عصب درد در آن ناحيه تحريك شود ، احساس درد خواهيد كرد. اما در بعضي موارد احساس درد نياز به توجه بيشتري دارد. يكي از اين موارد درد زير شكم است. با دكتر سلام همراه باشيد.

بسياري از افراد در مقطعي از زندگي خود دچار دل درد مي شوند ، اما كمردرد در خانم ها بيشتر ديده مي شود. علل اين درد در افراد مختلف متفاوت است ، بنابراين درمان متفاوت است.

شكم ناحيه اي است كه شامل اندام هاي گوارشي است و محدود به لگن و ديافراگم است. سوزش سر دل ، از جمله درد در قسمت تحتاني شكم ، معمولاً اصطلاحي است كه براي توصيف درد ناشي از اندام هاي داخل حفره شكم استفاده مي شود. اين اندامها شامل معده ، روده كوچك ، روده بزرگ ، كبد ، كيسه صفرا ، طحال و لوزالمعده هستند. در زنان ، قسمت تحتاني شكم در واقع لگن است و شامل رحم ، لوله هاي رحمي و تخمدان ها (سيستم توليد مثل زنان) است. گاهي تشخيص درد در شكم يا لگن دشوار است. درد در ناحيه تحتاني شكم مي تواند براي يك زن ترسناك باشد زيرا آنها فكر مي كنند سيستم توليد مثل آنها در خطر است ، اما هميشه اينطور نيست. شايعترين علت درد پايين شكم در زنان قاعدگي است (بخوانيد: تفاوت بين علائم بارداري و علائم قاعدگي).

گاهي اوقات زير قلب درد مي كند ، اما درد مربوط به اندام هاي داخل حفره شكم است. به عنوان مثال ، ممكن است ريه ها يا كليه ها مشكلاتي داشته باشند كه مي تواند باعث سوزش معده شود.

علت درد زير قلب
درد در قسمت تحتاني شكم در زنان مي تواند نشانه بيماران مختلف باشد. در بعضي موارد ، درد به سرعت برطرف مي شود ، در حالي كه در برخي ديگر به درمان ساده نياز دارد. البته شرايطي وجود دارد كه علت سوزش سر دل كمي پيچيده تر است و درمان ممكن است بيشتر طول بكشد. در زير ليستي از علائم و دلايل كمردرد آورده شده است.

1- ديورتيكوليت
يكي از علل شايع كمردرد ، ديورتيكوليت است. ديورتيكوليت هنگامي اتفاق مي افتد كه كيسه هاي كوچكي به نام ديورتيكول كه به دليل ضعف روده بزرگ ايجاد مي شوند ، ملتهب شوند. اين كيسه ها مي توانند پاره شوند ، متورم شده و باعث عفونت شوند. علائم ديگر ديورتيكوليت شامل تب ، حالت تهوع و استفراغ است. موارد شديد بيماري ممكن است نياز به جراحي داشته باشد.

2- گاز
گاز در دستگاه گوارش شما طبيعي است و به طور كلي نتيجه بلع و هضم غذا است. گاز توليد شده در دستگاه گوارش باعث گشاد شدن آن و ايجاد ناراحتي و درد مي شود. گاز مي تواند در اثر بلع هوا بيش از حد معمول ، پرخوري و خوردن غذاهاي توليد كننده گاز ايجاد شود. گاز اضافي معمولاً با آروغ زدن يا نفخ شكم دفع مي شود.

3- سوi هاضمه
يك سناريوي كه بعد از خوردن غذا اتفاق مي افتد ، توليد اسيد بيشتر در طي واكنش معده به غذا است. اسيد معده مي تواند مري ، معده يا روده را تحريك كند. سوi هاضمه اغلب به صورت ناراحتي ، درد يا احساس سوزش احساس مي شود. علائم ديگر عبارتند از سوزش معده (بخوانيد: سوزش معده در بارداري) ، نفخ و حالت تهوع.

4- فتق
بيماري كه در آن اندام داخلي يا قسمت ديگري از بدن از طريق قسمت ضعيفي از ديواره شكم ظاهر مي شود. فتق به صورت توده يا برجستگي در ناحيه شكم يا كشاله ران ظاهر مي شود. فتق انواع مختلفي دارد و بعضي از آنها نياز به مراقبت فوري دارند.

5- سنگ كليه
بزرگ شدن سنگها در مجاري ادراري مي تواند باعث درد شديدي در زير بغل و كمر شود. درد هنگام عبور سنگ از سيستم ادراري بدتر مي شود. وقتي سنگ ادرار داريد (چگونه از شر سنگ كليه خلاص شويد) ، ادرار شما صورتي ، قهوه اي ، مات يا بد بو است. همچنين ممكن است تب ، حالت تهوع ، استفراغ و لرز داشته باشيد.

6- شاگينل
اين بيماري توسط ويروسي ايجاد مي شود كه باعث آبله مرغان (آبله مرغان در كودكان زير 2 سال) مي شود. Shaginel يك فعال سازي مجدد از ويروس خاموش است كه در اواخر زندگي ظاهر مي شود. وقتي سيستم ايمني بدن شما به خطر بيفتد رخ مي دهد. عفونت شگينل مي تواند بثورات دردناكي باشد كه به صورت تاول ها و باندهايي در بدن ايجاد مي شود. اين بثورات بسيار مسري هستند و بايد پوشانده شوند تا در معرض خطر قرار نگيرند. واكسن شگينل مي تواند احتمال عفونت را كاهش دهد.

7- گرفتگي عضلات در دوران قاعدگي
اين گرفتگي ها قبل از دوره قاعدگي اتفاق مي افتد. هر زني حداقل در هر سال در طول سالهاي باروري خود اين درد را تجربه مي كند. درد گرفتگي مي تواند از جزئي تا ناراحتي شديد باشد و در فعاليت هاي روزمره اختلال ايجاد كند. اگرچه اين به طور كلي گرفتگي عضلاني جدي نيست ، اما در صورت احساس درد شديد به پزشك مراجعه كنيد.

8- آندومتريوز
آندومتريوز بيماري است كه در آن بافت مخاط رحم از رحم خارج شده است. به دليل ماهيت اين بافت در تكثير و شرايط عروقي ، سوزش معده رخ مي دهد كه مي تواند منجر به ناباروري شود. علائم اين سوزش معده شامل درد ناشي از گرفتگي قاعدگي است كه با گذشت زمان ، درد در حين رابطه جنسي و خونريزي شديد قاعدگي بدتر مي شود. علت آندومتريوز ناشناخته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۲:۵۹ توسط:ثنا محمدي موضوع: نظرات (0)